
Quan vam començar el curs i vaig crear aquest bloc, no m'imaginava que hi hauria tanta activitat i participació per part vostra! M'agrada molt saber que us ajuda a l'hora d'estudiar i tot i que em porta moltes hores de feina, les dedico amb il·lusió perquè vosaltres pugueu aprendre més i més i que, a més a més, ho feu d'una manera divertida. Estic tan contenta del resultat i de la vostra participació, que he decidit presentar-lo al concurs "Premio Espiral Edublogs" que convoca l'Associació Espiral, educació i tecnologia.
Entre altres coses, aquest premi pretén reconèixer la importància i la repercussió dels blocs en l'educació com a eina didàctica per al desenvolupament dels continguts i de motivació dels alumnes.
La veritat és que em venia molt de gust participar amb aquest projecte que anem construint junts dia rere dia durant aquest curs.
Va per vosaltres, nois i noies!