dimarts, 5 de maig del 2009

NO HEM GUANYAT EL CONCURS, PERÒ...

... l'important SEMPRE és participar, oi?


Ja sabeu que era molt difícil, però ho hem intentat. De totes maneres, la meva intenció amb aquest bloc era, i continua sent, repassar una mica el que anem veient a classe. Sé que alguns el feu servir sovint, d'altres només heu entrat un parell de vegades i d'altres el visiteu sovint tot i que no escriviu res. Per a mi és un premi saber que a alguns us està servint per estudiar. I amb això, almenys jo, ja en tinc prou :)

2 comentaris:

Susana ha dit...

Hola Vicky!
Ja feia molt de temps que no posaves alguna cosa nova.. Bueno, això que has posat ara tens tota la raó del món. Jo abans de que ens donin premis o trofeus prefereixo mil vegades més treurem la ESO i olvidar-me de tonteries.

Fins dijous!

Anna Tobarra ha dit...

Hola Vicky,
no hi havien moltes posibilitats de guanyar però al menys em sigut uns dels que estaven seleccionats i això és lo importan i que aquest bloc ens serveixi per estudiar o per alguna cosa amb utiliat.
Jo sóc una d'aquestes persones que em paso per el blog sovint però no faig ningun comentari, també em paso per el de francès per és massa difícil escriure-ho tot el que vols dir en francès, si aixó més en devant quan ja sapiguem més coses...
Igualment també seguiré pasant-me per els dos blogs encara que no sapiga el que escriure.



Fins dijous,
Adeuu!!!