dimarts, 25 de novembre del 2008

LA VOCAL NEUTRA

Aquests dies hem treballat el tema de la vocal neutra. Per repassar-ho clica aquí.

Vols posar en pràctica tota la teoria amb un joc? Passa totes les pantalles d'activitats de diftongs i comença a fer la primera que té un exercici sobre neutres. Per saber el tant per cent d'encerts i d'errors que feu, heu d'omplir els buits de les activitats proposades a cada pantalla, seguint les indicacions que us dóna el programa. L'important no és que feu tots els exercicis sinó que aquells que feu estiguin el màxim de bé possible. Després cliqueu sobre el requadre de baix a l'esquerra jclic i sabreu la nota mirant el total d'encerts.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Això de la vocal neutra a tota la classe ens semblava molt fàcil però en general es bastant difícil. Jo volia fer el joc per repasar el tema però no hem deixa jugar.
Ádeuuuu!!!

La profe de català de 1r B ha dit...

Susana, si no podeu jugar és que no teniu instal·lat el programa Java! Ens veiem demà! Vingueu molt abrigats, que em sembla que farà molt de fred!

Anònim ha dit...

la vocal neutra es mol dificil voi jugar al joc per veure si em facilita les coses pero no em deixa a tinc descargat el java com pot ser??????????
el de l `escursio de dema si hi a neu podrem fer guerra de boletes de neu?


adeú

Anònim ha dit...

hmmmmmmmmm molt dificil per mi lo de la vocal neutra.

a sigut diertit el montseny.Sobretot quan vem jugar el edu el saif i jo a agafar neu i fer una competicio de qui feia la bola de neu mes gran.


Adeu i fins el dilluns!
gracies per el programa