dijous, 18 de desembre del 2008

VALORACIÓ DEL BLOC... I BON NADAL A TOTHOM!


Comencen les vacances de Nadal i arriba el moment de fer una valoració del bloc. M'agradaria llegir els vostres comentaris. Què us sembla, després d'aquests tres mesos, això de tenir un bloc? Ha estat una eina útil per estudiar i per repassar coses? El visiteu sovint? Aneu fent les activitats i els jocs que us proposo? Voleu fer algun suggeriment? Hi ha alguna cosa que no us agradi? Vull que sigueu sincers! És molt important per a mi conèixer la vostra opinió!

I ara només em falta desitjar-vos unes bones festes a tots i que els reis us portin molts regals! Descanseu aquests dies i, sobretot, sigueu molt feliços! Fins l'any vinent!!!


10 comentaris:

Anònim ha dit...

A mi em sembla que aixo del bloc ens ha ajudat molt a Catala als que em anant entrant pero els que no (com per ex: saif) no han pogut valorar aquest bloc.

Aquests tres mesos m'agradat molt fer comentaris a aquest bloc i tambe mirarme-lo moltes vegades per si tinc algun problema al estudiar.

A hores d'ara estic feliç perque ja ha acabat el institut (el 1er trimestre) I per fi podre llevar-me a les 12:15 del llit :).

Us desitjo Bon nadal a tota la classe i a tu Vicky.I que els reis us regalin moltes coses :).

Adeu i bon nadal!

Per cert aqui he posat un poema de nadal:

ANY NOU (Josep Carner)




ANY NOU


Ni l’astròleg no sap, dia primer,
u rigorós que un poc de vida ens dalla,
quines estrenes ens darà potser:
angoixa, amor, traspàs o revifalla.


Natura és erta, sense afany ni esquer,
i l’aire és buit i la gelada calla.
Un salut regalima en el cloquer;
mor, a prop de l’encert, l’escorrialla.


¿Qui sap el que vindrà i el que em deserta?
Nou any és nou engany; en vida incerta,
jo sóc una ombra que s’esmuny de frau.


Oh Veritat, tu sola coronada
ben al dellà dels tombs de l’estelada!
Sigues-me llei i certitud i pau.


(Josep Carner)

Adeu i bones festes a tots!!!

Anònim ha dit...

Vicky, jo crec que això del bloc m'ha ajudat molt a estudiar per els examens. Jo valoro que vas tenir una molt bona idea. També vaig passant-me cada dia pel blog a veure si hi ha coses noves i tot això, i si hi ha alguna cosa nova sempre jugo als jocs etc...
I finalment et dic que de veritat m'ha ajudat moltíssim el blog i gràcies a tu que cada dia tens feina per obrir tots els missatges!

BON NADAL I FELIÇ ANY NOU!!!!!!!!:)

Anònim ha dit...

Aixo m´ha ajudat molt a estudiar .Peró per el que tu saps em fa que em quedi en blanc i no ho puc fer.
Adeu i feliç any nou i prosper any nou.
Adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

Anònim ha dit...

no escriure gaire per que en fe pal


m`ha agradat el bloc o blog com s`escrigui

bon nadal

dew
dew
dew
dew
dew i com es bon nadal escriure forma messenger


dw
dw
dw
dw

Anònim ha dit...

A mi m'ha semblat interesant, no l'he pogut mirar cada dia,però es una vona forma per estar entrentingutsi aprendre

Adeu

David M.

Anònim ha dit...

Vicky tinc ganes de començar el trimestre, per què he estat estudiant moltíssim per millorar les assignatures suspeses.Però de les mates no estic molt segura:)
BONES FESTES I FELIÇ ANY NOU A TOTHOM!!!

Anònim ha dit...

Hola Vicky, m'han agradat molt les notes, ja que han sigut molt bones.

Bueno com que no se que més dir et felicito el bon any 2009.

Anònim ha dit...

Vicky m'ha ajudat molt a estudiar amb el blog i veure els comentaris que has posat.
BONES FESTES

Anònim ha dit...

Hola Vicky!!!!

Que tal les vacances?

Jo molt bé però avui es l'últim dia =(

Bé, respecte al bloc jo no he pogut fer part de les activitats perquè l'explorador d'internet que tinc no es internet explorer. Tot i això he anat participant i comentant.


Vinga fins demà

David G

Anònim ha dit...

Hola,Vicky

Per fi tots ens veurem i així parlarem amb tota la gent