divendres, 27 de febrer del 2009

EL NOSTRE BLOC A CONCURS


Quan vam començar el curs i vaig crear aquest bloc, no m'imaginava que hi hauria tanta activitat i participació per part vostra! M'agrada molt saber que us ajuda a l'hora d'estudiar i tot i que em porta moltes hores de feina, les dedico amb il·lusió perquè vosaltres pugueu aprendre més i més i que, a més a més, ho feu d'una manera divertida. Estic tan contenta del resultat i de la vostra participació, que he decidit presentar-lo al concurs "Premio Espiral Edublogs" que convoca l'Associació Espiral, educació i tecnologia.

Entre altres coses, aquest premi pretén reconèixer la importància i la repercussió dels blocs en l'educació com a eina didàctica per al desenvolupament dels continguts i de motivació dels alumnes.

La veritat és que em venia molt de gust participar amb aquest projecte que anem construint junts dia rere dia durant aquest curs.

Va per vosaltres, nois i noies!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola"
Que et volia dir que dono ánims a vera si guanyem o quee..
Adéuu!

Anònim ha dit...

Hola Vicky

Doncs com feia temps que no hem passava...

AQUI ESTIC!

Es molt emocionant lo del concurs.

No vull semblar rata però... Hi ha premi?


Jejejeje



Vinga fins dilluns.

La profe de català de 1r B ha dit...

Sí, David, una estatueta. Però si et refereixes a un premi en metàl·lic, no, no n'hi ha :). De totes maneres, per a mi el premi més gran és saber que tot allò que penjo us serveix per a passar una bona estona aprenent ;-)!

Anònim ha dit...

Hola Vicky,

fa molt de temps que no escric al bloc, perque pasar-me em paso cada dia...

Doncs crec que has fet molt be concorsant !!!

Adeu fins dilluns...

Anònim ha dit...

Hola Vicky
Jo crec que si presentes el blog al concurs guanyarà, ja que te tant coses teòriques com pràctiques i a més també te els nostres comentaris i opinions, i també les teves.
Guanyarem.

Campions!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adeu