diumenge, 22 de febrer del 2009

VALORACIÓ DE "ELS ASTRONAUTES DEL MUSSOL"



Bon dia, noies i nois! L'altre dia us vaig dir que us penjaria un post al bloc perquè puguéssiu dir la vostra sobre el llibre que acabeu de llegir, Els astronautes del "Mussol". Us ha agradat ? Molt ? No gaire ? La vostra opinió és molt important per saber si aquest llibre us agrada o no i així fer-lo llegir o no l'any que vé als alumnes que vinguin a estudiar l'ESO a l'institut. No us quedeu muts, vinga! Que a classe cada dia em feu veure que sou molt i molt xerraires ! :)

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Vicky jo tinc un dupte però no es d'aixó, es de les separacións de sil·laves.
com es diu cuan pasa aixo :
pas-
sar

es que l'altre dia llegint un llibro m'en vaig trobar aixó, i no m'enrecordava com es deia. m'agradaria que m'ho diguessis siusplau. :D

pd: Aniré miran el blog.

Bon pont!



MONTSE

La profe de català de 1r B ha dit...

Montse, vols dir la separació de síl·labes (amb b!) al final de ratlla quan es tracta d'un dígraf? Això ho vam estudiar al tema 1 del llibre de text (pàgines 16 i 17). Recorda que hi havia quatre dígrafs que no es separaven mai: "qu", "gu", "ll", "ny".
Espero veure't pel bloc! Vagi bé!

Anònim ha dit...

ola soc la susana
jo hem vaig descuidar unes setmanes i quan hem vaig donar compte faltaven tres dies per l'examen :(
bueno, jo hem va donar temps de llegir fins a la pagina 79 i fins allà no hem va agradar molt. a mi no m'agrada gens la ciència-ficció.
adeuu!