dimarts, 17 de març del 2009

EL CÒMIC


Segurament tots heu llegit un còmic alguna vegada, oi? Bé, aquests dies, abans de les vacances, haurem de crear un còmic en català que penjarem al hall de l'institut i que ha d'estar relacionat amb l'astronomia i tot allò que vau treballar a l'optativa 12 durant el primer quadrimestre.

El proper dia ens posarem mans a l'obra, però si voleu submergir-vos en el món dels còmics, aquí us deixo una mica d'informació. Tota la vostra història haurà de caber en deu vinyetes i no oblideu que el text s'ha d'escriure dintre dels anomenats fumets. El proper dia fem els grups i ens hi posem!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Vicky
Jo mai m'he llegit un còmic, però, si que els he mirat per sobre els del meu germà dels simpsons...
Bueno, però de totes maneres m'agrada bastant escriure i tot això. Vinga adeeuuu(=

Anònim ha dit...

Hola, Vicky.
Un còmic d'astronomia... Sona divertit... Ja s'em ocurrirà alguna de bona... Bé, aixó era el que ens volies dir que no et vam deixar, oi Vicky? Espero que al final el fem! Almenys ens podrem entretindre i farem que l'insitut s'entretingueixi.
Apa, m'en vaig a fer deures.
Adéu.

Anònim ha dit...

Hola Vicky
M'he llegit l'història aquesta del còmics, i es una mica rotllo. Bueno, haver-ha si les dinàmiques del dijous són divertides.
Adéu(=