dissabte, 11 d’octubre del 2008

BENVINGUTS!


Benvinguts al bloc de català de 1r d'ESO B de l'IES Alba del Vallès! Espero que aquest any tots plegats aprenguem moltes coses. Jo, per part meva, faré tot el que pugui perquè el vostre aprenentatge sigui més lúdic i molt participatiu. Aquest bloc us permetrà aprofondir a casa alguns temes tractats a classe, però no només hi escriuré jo, no: vosaltres també podreu dir la vostra afegint-hi comentaris. Això sí, haureu de vigilar l'ortografia. Penseu que tothom podrà llegir el que escrivim aquí, val? Així és que feu servir el diccionari que he penjat a la dreta per a consultar els vostres dubtes. Algú de vosaltres s'anima a escriure alguna cosa? Què us sembla això de tenir un bloc?

10 comentaris:

Anònim ha dit...

ola soc la susana, yo m'he començat a llegir aquest llibre i esta molt bé. estic molt enganxada!!!!!

Anònim ha dit...

ola soc la irene, i he començat a llegir el llibre, i m'agrada molt. però no m'agrada l'actitud d'en Martí. estic super enganxada!!!

La profe de català de 1r B ha dit...

Molt bé, veig que la Susana i la Irene ja s'han animat a escriure al bloc! He oblidat dir-vos que els comentaris s'han d'escriure dintre de cada article. O sigui, si voleu parlar del llibre, haureu de clicar "Comentaris" a la entrada "Un estiu a Borneo", val?

M'alegro que el llibre us agradi! A mi també em va enganxar molt!
Vinga, bon cap de setmana a tots! I no oblideu fer també els deures! :)

Anònim ha dit...

Hola soc el Eric la veritat que aixo de les minuscules les mayuscules i tot aixo es molt dificil pero si t'ho estudies al final t'ho aprens.

El llibre enganxa molt perque es molt interesant!!!!!

Adeu!

Anònim ha dit...

Ola Vicky, a mi ja m'ha quedat clar lo de les majúscules i les minúscules i els gèneres literaris, a i una cosa el llibre a mi personalment m'agrada molt, m'he enganxat ja porto més de la meitat del llibre i tot en dos o tres dies!Gracies per escollir el llibe és dels millors que he llegit

Adeu, David M.

Anònim ha dit...

La veritat que aquest bloc serveix molt per fer treballs i per buscar el diccionari

Ha sigut una bona idea



Adeu!!!!

Anònim ha dit...

ola soc la Núria!!!

Només volia dir que m'encanta el llibre de "un estiu a Boroneo"!!

El llegeixo a totes hores : al insti quan venen profes de guardia, a les 5:30, a la nit...

De moment tots els llibres que ens digueu que ens llegim al insti m'estan agradan multissim!!!

Això vol dir que els escolliu be, perquè de moment com has observat ja t'han enviat molts missatges de k els hi agrada multissim!!!

Adeu Viki!!

atentament;_Núria

Anònim ha dit...

hola soc l'Adria aixo del bloc es molt divertit
ies poden apendre moltes cosses

Anònim ha dit...

ola vicky soc la chiara...!
et volia dir que el llibre d'un estiu a borneoo m'esta agradant molT abera si aprobo el control que es d'aqui 2 dies :)
uenoo vicky estic molt enganxada..!
i el bloc esta molt be perque hi han jocs,te enseñan cossas...
io crec que a sigut una molt bona idea...!
dijous ens veiem..
CHIARA

La profe de català de 1r B ha dit...

Ja veuràs com sí anirà bé, Chiara. M'alegro molt que el llibre i el bloc us estiguin agradant tant :)
Fins dijous!