divendres, 16 de gener del 2009

ALGÚ EM POT FER CINC CÈNTIMS DE LA TROBADA AMB LA PILAR GARRIGA?

Bon dia, noies i nois!
Finalment no he pogut venir a la xerrada de la Pilar Garriga, tot i que m'hauria agradat moltíssim. Algú em pot explicar una mica com ha anat, què us ha explicat, quines coses li heu demanat i com és això de conèixer en persona l'autora d'un llibre que us va agradar tant?

Recordeu que per la setmana que vé m'haureu de presentar un treball, que pot ser individual, per parelles o per grups de tres. A partir de la xerrada d'avui, trieu una d'aquestes opcions:

a) escribiu un text com si estiguéssiu escrivint al vostre diari personal i expliqueu-me les vostres vivències i sensacions durant el dia d'avui, després d'haver conegut en persona una escriptora.

b) feu de periodistes i escriviu una mena d'entrevista a la Pilar Garriga.

No oblideu posar un títol a la vostra història o entrevista. I recordeu que la que estigui millor escrita, quant a continguts i ortografia, serà publicada al nostre bloc!

Treballeu força i bon cap de setmana!

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Vicky

Primer de tot:

Es pot fer una entrevista a partir de la informació que ens ha donat i nosaltres fer les preguntes no?

Bé, ha estat molt bé.


Ens ha explicat més que coses seves coses de la seva germana Rosa i de Borneo i dels primats.

Al principi només ha parlat però d'esprés mentres explicava ens anava passant un power point.

Es savia el nom de tots els orangutans i les seves històries!!!!!!


I al final ens ha signat al llibre de Borneo a tots els que el portavem. Posava una paraula en indonesi que volia dir gràcies i la seva signatura.

Vinga fins dilluns.

Anònim ha dit...

Hola Vicky.

Tal com ens vas dir que et fesim cinc centìms del que ha passat avui dons m'he desidit comentar.

La Pilar ens a explicat més o menys els personatges que són reals i els que no. ens ha passat unes fotos que va fer quan ella era allà.

Li em fet unes quantes preguntes i ens ha explicat de que tracta el segon llibre que a publicat...

I el que ha passat amb més detall ja ho veuras en les redaccións.

Fins dilluns.

La profe de català de 1r B ha dit...

Bona tarda a tots dos!
Ja veig que us ha agradat la xerrada! Quina llàstima no haver pogut estar-hi allà!
Suposo que la Pilar tindria moltes coses per explicar, oi? Bé, si trieu l'opció de l'entrevista, les preguntes han de ser preguntes fetes durant la xerrada, val?
Vinga, bon cap de setmana. Ah, us apunto ara mateix un positiu com us vaig dir per haver-me fet un petit resum del que ha pasat avui a la biblioteca.
Fins dilluns,

Anònim ha dit...

Hola Vicky

La xerrada va estar molt bé i ens van posar en una pantalla fotos i l'anaven explicant.

També sortien goriles ferits i fins i tot un va agafar cangrena i li van tenir que tallar el braç pero al final va morir.

I va dir que el rei de la selva ja no era el Cosasi sino el Win.

Va estar molt bé

Adeu!!

Anònim ha dit...

Hola Vicky!
Va ser molt xulo!
I jo ja m'he comprat el llibre de l'home del bosc. Si puc dilluns ho portaré!
Adéuu!
(: :)

Anònim ha dit...

Hola Vicky,

a mi, personalment, l'entrevista amb la Pilar Garriga m'ha semblat interesant.

Primer de tot ens ha explicat quins eren els personatges reals del llibre(Rosa, Eso, Ben, Núria) i quins són els de ficció(Martí, Mont).

Ens ha anat explicant coses sobre Bornes, la seva germana, la clínica on treballa, mentre ens pasava unes diapositives.

També ens ha deixat temps per fer preguntes i ens ha explicat una mica com va el segon llibre, i molt amablement ens ha signat el llibre dient:terima kasih, que vol dir gràcies amb indonesi.
Espero que t'agin agradat els meus cinc cèntims

Adeu

La profe de català de 1r B ha dit...

Hi ha llibres que llegim que sempre es queden gravats a la nostra memòria. Jo aquests dies n'he estat recordant uns quantes que em van agradar moltíssim i que vaig llegir quan tenia la vostra edat. Per tot el que he vist aquestes setmanes i el que m'heu explicat, em sembla que Un estiu a Borneo serà un llibre d'aquests per a vosaltres. I jo em quedaré sempre amb el record d'haver-vos-lo fet descobrir :)
Gràcies per explicar-me tot el que va passar divendres. Un mereixeu un positiu ben gran!

Anònim ha dit...

Hola Viky,
jo he le fet una entrvista a la pilar garriga, i a estat molt interesant.
La veritat no va ser un dels divendres aborrits fen socials.. o fent altres coses.
Van ser especial ja que em va agreadar molt les fotos qe ens va posar al projector, com també les coses que li van pasar a Borneo amb els orangutans...
Hi han de divertides però altres no, com per exemple ens va explicar que es va perdre a la Selva de Borneo.. També ens va explicar que supostament el Martí era el personatge de ella. Tot el que li pasava a en Martí era el que li pasava a la Pilar Gariga.

fins Dijous.