dimecres, 21 de gener del 2009

EL PREMI A LA MILLOR REDACCIÓ ÉS...


UN DIVENDRES AMB LA PILAR GARRIGA

El divendres 16 no va ser un dia normal. No vam fer exercicis, no vam llegir textos avorrits del llibre ni tampoc ens van donar la típica classe de gramàtica ni altres històries. Considero que aquest divendres va ser especial. Potser que algú no pensa el mateix que jo, però per mi si que ho va ser. Em va fer molta il·lusió, no només pel fet de no haver conegut mai en persona cap autor/a d'un llibre, sinó també per haver escoltat la Pilar Garriga, haver-la conegut i sobretot tenir l'oportunitat de conèixer les seves experiències a Borneo, que van ser molt interessants i divertides.

La Pilar Garriga ens va explicar algunes de les seves experiències. Una de les coses que més em va cridar l'atenció va ser el que va explicar dels esquerrans. Em vaig quedar de pedra! Els esquerrans no poden anar a Borneo! Quina llàstima! Jo no podria anar-hi, perquè sóc esquerrana. Una altra cosa curiosa que va explicar va ser que allà, a Borneo, donen l'aigua bullida. Quines coses! En una de les fotos que ens va ensenyar al projector, sortien els daiaks pujats a dalt dels arbres amb els orangutans. Em va fer molta gràcia! A més a més d'haver escoltat algunes de les seves experiències, vaig aprendre una nova paraula: terima kasih, que significa "gràcies".

Un estiu a Borneo em va agradar molt i a sobre ara tinc el llibre firmat per la Pilar. No sé com seran els seus altres llibres, però potser, qui sap si em compro un altre o l'agafo de la biblioteca. M'he assabentat que la Pilar està escrivint un nou llibre i estic segura que serà igual d'interessant i divertit que aquest últim que m'he llegit. Terima kasih, Pilar, per haver vingut al nostre institut.

Montse Rubio Rastrojo
1r. d'ESO B

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Molte felicitats Montse!!!

Realment la redacció està molt bé :-)

Quina llàstima no haver guanyat jo :-( però bé, es igual

Vinga Vicky fins demà. David Gimeno

Anònim ha dit...

Holaa !

Jo vull felicitar a la meva millor amiga Montse!

M'ha encantat, emocionat, etc...
Sobretot m'agrada perquè mostra els seus sentiments dien el que ha pensat o sentit.

I Viki crec que hauries de fer-nos fer una altre cosa com aquesta però no treball sinó com ha fet la Montse, COM SI FOS UN DIARI.

Així podriem treure lo millor de nosaltres. A mi personalment m'encantaria PROBAR-HO.

Estic impacient per posar-ho a proba algún dia abans que acabi tots els estudis.

MOLTES GRÀCIES PER TOT VIKI I PILAR GARRIGA, PER ELS MOMENTS QUE HEM PASSAT ENCARA QUE NO FOSSIN MOLTS.

GRÀCIES DE TOT COR.

Anònim ha dit...

Et felicito Montse perque la veritat es una redacció molt bona. Ya magradaria a mi fe una redacció com aquesta.

La profe de català de 1r B ha dit...

Montse, jo també et volia felicitar, però millor ho faré demà personalment :)
Ja sabeu que hi havia dues opcions: o bé fer una entrevista o escriure una mena de diari. La Montse va triar la segona i ha escrit un text molt bonic i molt ben lligat, com ja heu vist.
I, Núria, demà parlem a classe de fer més activitats com aquesta, val? A mi també m'ha agradat molt i us he vist molt implicats :)

Anònim ha dit...

Hola Vicky , moltes gràcies! Quina sorpresa mes gran ... Estava convençuda de que la meva redacció estava bé pero mai m'abria imaginat aixó .. De veritat que m'ha fet multa il·lusió ...

i gràcies a la gent que m'ha feliçitat estic molt contenta!

Anònim ha dit...

bravvooooooooooo!!!!!!!!!!!!
felicitats Montse la teva redacció m'ha agradat molt, ah! i jo penso com la Núria.

Adeu