dijous, 8 de gener del 2009

L'HOME DEL BOSC, DE PILAR GARRIGA


Bona nit a tothom!

El David tenia un dubte i volia contestar-li ara, tot i que ja és hora d'anar a sopar i tinc una gana... Em deia el David: "És veritat que la Pilar Garriga ha escrit la segona part d'Un estiu a Borneo?" Mireu aquí. De fet, tot i que fa ja un parell d'anys que va escriure L'home del bosc, no va ser fins poc abans del Nadal que vam rebre l'obra a la biblio de l'institut i la Teresa Recasens, l'altra profe de català de primer, m'ho va comentar. Alguns alumnes de les altres classes el volien reservar! Jo pensava donar-vos aquesta notícia d'aquí uns dies, ja que tenim previst fer una sessió de tutoria per ensenyar-vos a fer servir el catàleg bibliogràfic de la biblioteca (ja sigui amb els ordinadors de la biblio o aquí al bloc de català). Ara penso que si us havia agradat tant el llibre us podria haver dit abans de Nadal que l'història continuava i així la podríeu haver demanat als Reis :)

Bé, com que veig que aquesta autora us agrada tant, dir-vos també que la Teresa va contactar amb l'editorial perquè la Pilar Garriga vingués al nostre institut per xerrar amb vosaltres, però no va rebre cap resposta. Aquest matí m'ha dit que potser ho torna a intentar. Aquí teniu l'entrevista que li va fer un alumne d'un altre institut. Suposo que a vosaltres també us agradaria molt que vingués per així fer-li moltes preguntes sobre els orangutans, sobre Borneo, el Martí i aquest llibre tan maco que vam llegir al primer trimestre.

Per cert, que no sou els únics, que jo també tinc ganes de llegir L'home del bosc! :)
Fins dilluns!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Holaaa!
A mi m'agradaria molt coneixer a la Pilar Garriga, i també fer-li una entrevista, me le llegit i esta molt bé i la portada del llibre també es maca...

Adeuu... :)

Anònim ha dit...

Hola Vicky

Primer gràcies per contestar al meu dubte.


Investigaré una mica a veure si puc aconseguir(comprant) aquest llibre. M'he llegit el document atjunt i te bona pinta.



El que proposa la Susana no es mala idea pero no crec que pugui ser(ho de la entrevista).

Vinga fins dilluns Viky.

David Gimeno

La profe de català de 1r B ha dit...

David, de vegades els somnis es fan realitat. Veurem què podem fer des de l'institut perquè li pugueu fer una entrevista a la Pilar Garriga.
Bon cap de setmana a tots!